Motosiklet Sele Minderi


Motosiklet ile uzun yol yapanlar, kuyruk sokumu bölgelerinde ağrı hissetmektedir. Motosikletteki oturma pozisyonu ve oturulan zemin, uzun yoldaki ağrıları en aza indirmek için son derece önemlidir. Bu konuda tercih edebileceğiniz yöntemlerden biri, Airhawk olarak da bilinen havalı yastıklardır. Motosiklet sele minderi kullanarak kalça kısmınızdaki uzun yol ağrılarını en aza indirebilirsiniz. Bu yazıda motosiklet koltuk minderleri hakkındaki bilgileri derledik.

Airhawk olarak adlandırılan motosiklet sele minderleri, 300 TL ile 600 TL arasında değişen fiyatlara sahiptir. Yüksek fiyatları nedeniyle motorcular tarafından çok tercih edilmemektedir. Fakat konfor açısından son derece iddialıdır ve uzun yol için uygundur.

Normal sele minderlerini karşılayacak koltuk minderleri ise 10 TL'den başlayan fiyatlarla birçok mağazada satılmaktadır. Su geçirmeme özelliğine dikkat edip, bunlarla işinizi görebilirsiniz. Fakat bunları seleye sabitlemek için iple bağlamalı veya örümcek benzerleri fileler kullanmanız gerekecektir.

2 yorum:

  1. http://www.urbanseat.com.tr Ben bu ürünü buldum çokta memnun kaldım. Türkiyeden eski motorcular gereksinime uygun üretmişler. Artçıma ve çevremede sipariş ettim. Kesin tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Sizin URBANSEAT yorumunuzdan sonra bende sipariş verdim . YAklaşık 1 haftadır ürünü inceliyorum ama yorum yapan yok. Umarım bende sizin gibi memnun kalırım...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.